تواین زمونه...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

تواین زمونه...

تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان

 

دختری که ارایش بلد نیست و پسری که دروغ بلد نیست!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت15:44---19 تير 1393

ﻣــــــﺮﺩ ﺑﺍﯾﺪ ﺑﺎ ﻭجــــﻮﺩ ﺗﻤـــﺎﻣﻪ ﻏـــــﺮﻭﺭﺵ
ﻣﻬـــــﺮﺑـﺎن ﺑﺎﺷﺪ
ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ تمــــام ﻟﺠــــﺒﺎﺯی هایـــش
ﻭﻓــــﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ
ﺑــﺎ ﻭﺟـــﻮﺩ ﺗﻤــــﺎم ِ خستـــگی ﻫــــﺎﯾﺶ
ﺻﺒـــﻮﺭ ﺑﺎﺷـــﺪ
ﺑﺎ ﻭﺟـــﻮﺩ ﺗﻤـــﺎمِ مشــــکلاتش
ﻋﺎﺷــﻖ ﺑﺎﺷـــﺪ .
ﻣــــﺮﺩ ﺑﺎﯾـــﺪ ﻣﺤﮑــــــﻢ ﺑﺎﺷــــﺪ
مـــــــرد بـــاید مــــــــرد باشـــد


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت22:17---16 تير 1393
دوستت دارم پریشان شانه میخواهی چیکار/ دام بگذاری اصیرم دانه میخواهی چکار.تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن ای که...........
اگه بقیشو میدونی بگو
بهم سربزن
شعر خودمه
پاسخ:ادرس نزاشتی کجا سربزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ترلان
ساعت16:26---13 تير 1393
یکی از فانتزیام اینه که یه شرکت بزرگ الکترونیک راه بندازم
اسمشو بزارم “خربزه مشهدی” بعد با شرکت “اپل” رقابت کنم


بهارنارنج
ساعت14:57---13 تير 1393
والا اقای ما که ارایش دوست نداره!

شانسه که ما داریم!


parisa
ساعت13:01---12 تير 1393
UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм


saeedsingle
ساعت9:59---12 تير 1393
آغوش تو تنها جاییست

که به من آرامش میدهد...

حتی وقتی در خیالم

به آن پناه میبرم...


saeedsingle
ساعت16:15---11 تير 1393
ابجی چقدرزیبا گفتی

پاسخ:قربونت داداش سعیدمرسی از تعریفت


MAHTAB
ساعت17:45---10 تير 1393

دختـــــر که باشی
هـــزار بــار هــم کــه بگـویــد :
دوستــــــــت دارد !

بـازهــم خواهــی پـرســـی :
دوستــــــــم داری ؟

و تـه دلــــت همیشــه خواهــد لــرزیـد !

قبول دارید ؟


MAHTAB
ساعت17:45---10 تير 1393

نیمی از دلم را عشق فراگرفته

و نیم دیگرش را شعر

اما تو

نه عشق را می شناسی و

نه شعر را

از پشت تمام پنجره های باز و بسته

جستجویت می کنم

اما همیشه در دلم هستی!


parisa
ساعت14:36---10 تير 1393
یکی از همین روز ها. . .
باید خدا را صدا بزنم. . .
یک میز دو نفره و دو صندلی. . .
یکی من. . .
یکی خدا. . .
حرف نمیزنم. . .
نگاهم کافیست. . .
میدانم برایم اشک میریزد. . .(!)


parisa
ساعت14:35---10 تير 1393
نگران نباش. . .
حال من خوب است. . .
بزرگ شده ام. . .
دیگر انقدر کوچک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم. . .
اموخته ام که این فاصله ی کوتاه. . .
بین لبخند و اشک نامش زندگیست. . .
اموخته ام که دیگر دلم برای نبودن تنگ نشود. . .
راستی دروغ گفتن را نیز خوب یاد گرفته ام. . .
حال من خوب است. . .
خوب خوب. . .(!)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:,

] [ 14:4 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه